Kvalitetspolicy
Scandinavian Water Technology er dedikert til å være i forkant når det gjelder kunnskap om ny teknologi, og vi tilbyr våre kunder mer enn bare tekniske løsninger. Vi skal væren en samarbeidspartner som leverer de beste og mest fremtidsrettede løsningene. Med en sentral posisjon innen kritiskinfrastruktursegmentet, planlegger vi å befeste vår posisjon og forvente betydelig vekst i årene som kommer.
Vi streber etter å levere høy kvalitet i alle ledd, skape synergieffekter og engasjement med våre interessenter. For å sikre høy kundetilfredshet, imøtekommer vi kundens behov og forventninger til vår kompetanse, leveringsdyktighet og responstid, med mål om å sikre langvarige kundeforhold.
Vi setter mennesket i fokus ved å sikre anstendige arbeidsforhold, fremme åpen kommunikasjon, og tilby kontinuerlig opplæring og utvikling for våre medarbeidere. Vi vet at engasjement og styrke i mangfold skaper unikhet og konkurransekraft.
Vi i Scandinavian Water Technology er forpliktet til å forenkle og kontinuerlig forbedre våre produkter, prosesser og tjenester, slik at de består over tid og tjener interessenter i tråd med selskapets målsetninger. Vi prioriterer og verdsetter kvalitet i hele vår virksomhet.
Kvalitetspolitikken blir jevnlig revidert av bedriftens ledelse og valgte representanter. Vi forplikter oss til å etterleve kravene i ISO 9001:2015, relevante lover og forskrifter samt egen pålagte krav. Vi er og forpliktet til kontinuerlig å utvikle og forbedre våre ledelsessystemer.
Update history
2024-10-31